Friday, February 28, 2014

Nový projekt - Elinky pokojíček


Ještě nedávno jsem si myslela, že pokojíček pro naši skoro dvouletou dceru zatím řešit nebudeme..nicméně poslední dobou mne množství hraček a jiných předmětů roztahaných v obýváku a zabírajících značné místo přesvědčilo, že Elí pokojíček mít bude, a to brzy. 

Máme jeden pokojík, který se využívá ke skladování, přenocování návštěv, popř. jako pracovna. Je již zařízen nábytkem, který přesouvat nebudeme..nicméně musíme pokoj vymalovat a ráda bych jej trochu vyzdobila.

Na Pinterestu jsem si našla několik obrázků, kterými se nechám inspirovat a jsem zvědavá jak to dopadne :-).

Elinka má velký látkový domeček ve žluto, bílo, holubí modři, tak dekorace budou laděné do žluto-šedé...Také jsem koupila žlutý a modrý puf (sedací polštář).
















Elinky domeček




 Sedáky











No comments:

Post a Comment