Saturday, March 28, 2015

3. narozeniny naší Elí...

Dnes jsou tomu tři roky co se Elí narodila! A tak jsme to pěkně oslavili!

Výběr tématu mi dal celkem práci, protože Elí si téměř nehraje, nemá vyloženě oblíbenou knížku nebo pohádkovou postavu. Co ale 100% miluje je jídlo a hlavně sladkosti - čokoládu, bonbony a lízátka...

Takže jsem se rozhodla pro oslavu na téma filmu Karlík a továrna na čokoládu. 
Inspiraci jsem hledala na Pinterestu. Oslava byla hodně barevná, čokoládová a téměř až na hranici "vkusu" protože taková podle mne Továrna na čokoládu je...

Nestihla jsem vše co jsem měla v plánu, ale tak je to snad vždy. Nicméně všem moc chutnalo a já bych ráda zveřejnila i recepty, které jsem na dobrůtky použila. Zatím tedy pár fotek z dnešní párty...


Dort zatím bez "ozdob"



Makronky se třemi druhy nápní



Citrónový dezert


Čokoládové brownies s jahodami a šlehačkou


Red velvet crinkles 



Nepečené cake pops z Oreo sušenek



Čokoládovo banánový dort







Fontána na dortu


Pusinky na dortu - vanilkové a pomerančové



Domácí krůtí šunka s tymiánem


No comments:

Post a Comment