Thursday, February 12, 2015

Kuchyňské potřeby...aneb ráj pro bydlenky ;-)


Po delší době jsem se opět dostala do Kolína a nemohla jsem tedy nezajít do mého oblíbeného obchodu Tradice 1894 (https://www.facebook.com/Tradice1894?fref=ts). Dalo by se říci, že se jedná o trojici sousedících obchodů, které se nacházejí ve historickém domě hned nad náměstím. 

Jeden se specializuje na doplňky (ale prodává i křesla, odkud mám to své i já), druhý na sklo a porcelán a třetí - můj favorit - má v nabídce domácí potřeby. Ale ne ledajaké! Koupíte zde vše potřebné od simaxu, přes keramické zapékací mísy až po luxusní měděné nádobí. 

Dnes jsem si pořídila vykrajovátka na sušenky, mají jarní vzory (ovečky, kuřátka, králíčky), ale i vyloženě chlapecké motivy - traktory, letadla...Vybere si prostě každý. Neodolala jsem černé plechové krabici na chleba (inspirovala mne má kamarádka Lucie (http://mianesto.blogspot.cz/2015/01/new-in-leden.html). 

Takže pokud budete mít cestu do Kolína, tak neváhejte a zajděte se alespoň pokochat :). Přidávám pár ne příliš kvalitních záběrů z mobilu.


Krásné formy na bábovky...

 Měděné nádobí...

Luxusní čaje...

Moje křeslo...

2 comments:

  1. Pro "bydlenky":)). Fakt parádní krámek! A tvoje křeslo miluju. L.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete