Saturday, December 6, 2014

Vánoční dětská party 2014


Stejně jako v loňském roce jsem pro své přátele a jejich děti uspořádala vánoční párty. Byla jsem moc ráda, že přišli ti co mohli a doufám, že za rok se zase setkáme. Děti budou zase starší a samostatnější a jednou se dočkáme toho, že nás ke hře nebudou potřebovat a my si v klidu dáme skleničku prosecca :).

Ústředním tématem letošní oslavy byly sněhové vločky. Snažila jsem se je zakomponovat kam to šlo - do výzdoby, na perníčky... Barvy jsem zvolila střídmé - bílou a sem tam zlatou.

Tentokráte jsem si chtěla odpočinout od grafiky a ukázat, že i bez využití počítačové techniky se dají udělat dekorace. 
Sněhové vločky visící ze stropu jsem vystřihovala, inspirovala jsem se na Pinterestu. Cedulky k pochutinám jsem "vystřihla" kulatou raznicí a použila zlatý papír. Texty psala rukou. 

A co se podávalo letos? Perníčky podle Kitchenette http://kitchenette.cz/clanek/121-pernicky, které byly měkké až se rozpadaly. Již osvědčený Francouzský jablečný koláč a sušenky s chia semínky dle výše zmíněné autorky. Moje oblíbené minipizzy, medvědí tlapky http://receptydetem.cz/medvedi-tlapky-pracny/, cakepops, které měly vzhledově daleko k ideálu, ale chuťově byly povedené. Čokoládové cupcakes s banánem, na které se servírovala pravá šlehačka (http://www.chezlucie.cz/2012/03/cupcakes-s-bananem-parizskou-slehackou.html).

Pro děti jsem měla nachystané malé dárečky v podobě "sněhových" koulí (použila jsem flitry). Inspiraci jsem také našla na Pinterestu. 

Fotky moc povedené nejsou, neboť byla hrozná tma a navíc jsem vše fotila proti oknu. Takže jejich kvalitu prosím omluvte. Jen mne mrzí, že nemáme žádnou společnou fotku všech hostů :/. Na to jsem úplně zapomněla. Tak snad za rok ;).

























 









2 comments:

  1. My tam byli, pili a jedli. Bylo to úžasné. :-) Moooc děkujeme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za milý komentář! I když vy jste toho snědli nejméně! Já vše monitoruji ;)

      Delete