Monday, January 19, 2015

Děláme si to doma sami....


Děláme si to doma sami je titul knížky, kterou jsem si nedávno objednala. Vedla mne k tomu zvědavost a také snaha vyzkoušet si něco nového, voňavého. Zajímám se hodně o stravu a zdravý životní styl a tak jsem si řekla, že se trochu zaměřím na to co si na sebe "nanáším(e)". 

Už asi před rokem jsem začla tím, že jsem místo různých tělových mlék začla používat kokosový olej. Jeho vůně je pro mne příjemná, dobře se rozetírá. Další výhodou je, že je dostání v DM drogerii. 



V novém roce jsem se dostala k webu www.home-made.cz, kde jsem našla spoustu zajímavých receptů nejen na doma vyrobenou kosmetiku, ale také na domácí lízátka z rýžového sirupu, "tablety" do myčky nebo smetanová srdíčka do vany pro děti (Elí miluje sůl do vany...). Určitě se nechystám vyrábět všechnu kosmetiku a bylinné extrakty, ale pár receptů se chystám vyzkoušet (tablety do myčky jsem již vyzkoušela). Stránky odkazují na eshop, kde si můžete koupit všechny potřebné ingredience a také zmiňovanou knihu receptů. 

V knize je většina receptů z internetu, takže si ji kupovat člověk nemusí, ale já ráda listuji a vzhledem k tomu, že jsem dost nesystematická, tak mám všechno pěkně svázané pohromadě.

Chtěla bych zmínit, že se mi grafická úprava líbí. Na konci je pár volných stránek, kde si můžete dopsat další recepty.

Vyzkoušeli byste také vyrobit si něco sami doma? Nebo se obáváte neúspěchu při vlastní výrobě? Co říkáte na můj nápad? ;) 







No comments:

Post a Comment