Wednesday, January 21, 2015

Sladké bary...další úlovek v mé knihovničce...


V sobotu jsme se byli podívat na akci s názvem Svatební dort roku. Vyhrála jsem na ni totiž lístky a měli jsme volné (rozuměj bez dítěte) dopoledne, tak jsme se tam skočili podívat. 

Soutěžní dorty jsme shlédli...osobně se mi tam líbily dva kousky. Nakoupila jsem si gelové barvy na narozeninové pečení, ale hlavně jsem si u "stánku" Punkrockcakes koupila knihu Sladké bary.


Moc se mi líbí titulní strana. Ale vizuální podoba vevnitř mne trochu zklamala. Některé fotky se mi moc nelíbí a textové zpracování mi přijde takové až moc jednoduché, asi mi nesedí font. Ale abych se dostala k tomu zásadnímu, tedy receptům...







...co se týká tipů na slavnostní občerstvení na sweet bar, tak těch je tam hodně. Najdete zde cupcaky, dorty, cakepops, želé... Musíte však mít již nějaké to vybavení, gelové barvy, formičky na vytlačování tvarů z marcipánu nebo potahovací hmoty. A také určitou zkušenost s pečením. 

Knihu jsem zatím úplně detailně nestudovala, ale pár neotřelých tipů jsem zaznamenala u tématu ledové království...

Hodně efektu "udělají" potahovací hmoty a barvičky. Vzhledem k tomu, že peču hlavně pro Elinku a nechci ji krmit zbytečně éčky (navíc potahované dorty nemám ráda), tak tyto téměř základní suroviny nepoužívám. Uvidíme co se mi podaří vykouzlit...už počítám s tím, že některé dezerty budou holt jen pro dospěláky :). 


Takže se těšte na konec března, kdy budu péct na Elinčinu oslavu narozenin!

No comments:

Post a Comment